Tuesday, July 14, 2009

drága

eddig nem igazán nagyon figyeltem, hogy melyik alkatrész hol mennyibe kerül, pedig gondosan könyvelem a beszerzéseimet. ma viszont vettem egy zacskó fülbevalóakasztót, és itthon gyanúsan kicsinek tűnt a zsacsija. aztán előszedtem azt, amit legutóbb ugyanitt vettem, és leesett, miért. válság van meg áfaemelés volt, oké, de annyira mégsem, hogy több mint kétszeresére dráguljon egy ilyen cucc pár hónap alatt. nekem legalábbis ennyi már nem fér bele, úgyhogy rá fogok szokni a nagybani beszerzésre. így legalább megúszom a hétköznap esti ámokfutásokat, hogy odaérjek zárásig. (örök rejtély számomra, hogy miért zárnak 6-kor a kiskereskedők, még ha az emberek többsége velem ellentétben végez is 5-kor. és a hétvége is kilőve, mert délig alszom. a fogyasztói társadalom elkényeztetett kölke vagyok, tudom.)

3 comments:

Fruzsi said...

Nem semmi mennyit dragult!!

Arduinna said...

most néztem meg Neked, a Gyöngyszigetben egy pár 40Ft.

Arduinna said...

ja, és hétfőn, szerdán, pénteken bent vagyok 9-ig a boltban. ;-)